INTERNE COMMUNICATIE

Met een goede opzet kunnen we de (HR-)medewerker helpen bij het opzetten van een communicatieplan. Een plan waarin we de voorgenomen activiteiten succesvol promoten. We hebben ervaring om evenementen te promoten bij verschillende doelgroepen. Belangrijk is om voldoende tijd te nemen voor de promotie. En alleen een nieuwsbrief is helaas niet voldoende. Wij coachen, maar kunnen ook de hele communicatie uit handen nemen. We maken de teksten, de flyers en sturen kaartjes met bijvoorbeeld een bidon of springtouw naar de medewerkers toe. Hoe beter de voorbereiding, hoe groter de het aantal deelnemers, is onze ervaring. 

KENNIS DELEN

Kennis over vitaliteit delen, levert bewust zijn op. Het levert de inspiratie om enthousiast en gemotiveerd te geraken.

ZICHTBAAR

Een vitaliteitscoach op de werkvloer is een levende ambassadeur. Iemand uit de organisatie of ingehuurd.

ACTIVITEITEN OP DE WERKVLOER

Tijdens de promotieweken helpen activiteiten bij het enthousiasmeren. Een inspirerende quote of een oefening, brengt vitaliteit dichterbij.

ONDERZOEK NAAR VITALITEIT

Communicatie gaat samen met onderzoek. Onderzoek doen naar de behoefte van de medewerkers helpt bij het juist samenstellen van de communicatie. En stimuleert de betrokkenheid en de bewustwording. We bevragen en tegelijkertijd geven we vitaliteit het podium.
 
We hebben inmiddels veel ervaring opgedaan met behulp van MBO- en HBO-studenten. De studenten komen voornamelijk van HAN Hogeschool Nijmegen, Fontys Hogeschool Eindhoven en AVANS Hogeschool Den Bosch. Studierichtingen, Sportmanagement, Sportkunde, Paramedische beroepen, Communicatie, HRM en Psychologie.
 
Vitaliteit met de medewerker bespreekbaar maken, lijkt een belangrijke aanjager voor het succes van een vitaliteitsprogramma. We nemen deze fase graag uit handen.
 
Wil u hiervoor in aanmerking komen, klik hieronder.
TOP